Jared Leto
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Le Forum sur l'acteur et musicien Jared Leto
 
AccueilDernières imagesRechercherS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

 

 Messages du groupe

Aller en bas 
5 participants
AuteurMessage
Angelique
Ange démoniaque de Mars
avatar


Nombre de messages : 508
Age : 47
Localisation : Juste derrière toi! Sisi, regarde bien...

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeDim 9 Nov - 15:42

Ici seront posté tous les messages que le groupe peut faire passer via leur myspace où autre.^^
Revenir en haut Aller en bas
GaHell
Admars
GaHell


Nombre de messages : 441
Age : 39
Localisation : On the Mars! xD

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeDim 9 Nov - 17:01

Merci d'avoir ouvert ce topic Angélique!
D'ailleurs,je vais le mettre en Annonce!

C'est une excellente idée! smileee
Revenir en haut Aller en bas
https://jared-leto.forumperso.com
Angelique
Ange démoniaque de Mars
avatar


Nombre de messages : 508
Age : 47
Localisation : Juste derrière toi! Sisi, regarde bien...

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeMar 18 Nov - 22:16

Merci GaHell.^^
Et voilà un message du groupe.


30 Seconds To Mars ou Jared au choix^^ a écrit:
Wow! What a crazy week. A new president-elect in Mr. Obama, fire storms in Los Angeles, the absurd $30-million EMI lawsuit alive and well, Kanye-gate, and not one but TWO MTV Awards!

Kanye, I still love you.

And thank you, but no apology necessary, although I'm sure it's appreciated by the fans who voted.

I also happen to think its pretty fucking crazy 30 Seconds to Mars actually beat out METALLICA for an MTV award. We never in million years thought that could or would happen. But this award was voted for by the fans themselves and who are we to argue with them.

The second award we won that night was for an environmentally themed video that took the band halfway around the world, ending up 200 miles north of the ARCTIC CIRCLE where we shot on ICEBERGS AND GLACIERS, something which had never been done before in a vid and I highly recommend is never attempted again (unless you like frostbite, bottomless back breaking crevasses, and cool dips in deadly icy seawater...). For us, going to the Arctic was reward enough. Getting an award for it is absolutely INSANE.

Sadly, I guess it's Global Warming's year.

We have said before that we doubt we would ever win any award at all were it not for the amazing fans we have around the world that are often allowed to participate and vote for us. It was nice to be proven wrong and to be given the award for A Beautiful Lie (http://abeautifullie.org/video_abl.aspx), which was not fan-voted.

That video changed our lives and also allowed us the excuse to launch www.abeautifullie.org. If you haven't been yet, come visit us sometime.

Overall, awards are great fun but they really say more about our fans than the band itself. It's a chance to celebrate and to thank everyone who has supported us so passionately and all those who have worked so hard on our behalf.

I love that Kanye speaks his mind. It's refreshing to see that freedom and bravery in a day where one can be condemned so quickly for what is said. And I think it says a lot about him that he apologized and did it with such humor and charm.

You're a total gentleman Mr. West. I'll call you later...

-j and the mars boys

P.S. After the awards that night we went out to celebrate and I ended up spending some time with Kanye, who I've always found really interesting and smart. He told me how much he enjoyed the video for ABL and the one with the "karate" (FY). I thought you guys would appreciate that as much as I did. Smile

We love you guys!

P.P.S. Our thoughts go out to those who have lost their homes in the fires. We are surrounded by smoke, but fortunately we are safe and sound.

Crédit: Myspace
Revenir en haut Aller en bas
saraleto
Apprenti
saraleto


Nombre de messages : 41
Age : 31

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeMer 19 Nov - 12:39

merki cheers cheers cheers
Revenir en haut Aller en bas
Angelique
Ange démoniaque de Mars
avatar


Nombre de messages : 508
Age : 47
Localisation : Juste derrière toi! Sisi, regarde bien...

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeMer 19 Nov - 12:40

Mais de rien. Very Happy
Je n'ai pas fais la traduction, mais si quelqu'un la veut suffit de demander.^__^
Revenir en haut Aller en bas
AmyAdams
Rose sur Mars
AmyAdams


Nombre de messages : 262
Age : 36
Localisation : à New-york ^^

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeMer 19 Nov - 18:51

je veux bien si ça ne te dérange pas parce que je ne parles pas très bien anglais.
Revenir en haut Aller en bas
http://Requiem-for-Jared.skyrock.com/
GaHell
Admars
GaHell


Nombre de messages : 441
Age : 39
Localisation : On the Mars! xD

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeMer 19 Nov - 19:50

Thanks Angélique....but my english is very bad!!! Embarassed
Merci pour le message,mais si j'ai le temps,je tenterais une traduction si personne ne peut la faire...
Revenir en haut Aller en bas
https://jared-leto.forumperso.com
AmyAdams
Rose sur Mars
AmyAdams


Nombre de messages : 262
Age : 36
Localisation : à New-york ^^

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeMer 19 Nov - 20:39

bon, pour éviter le massacre (c'est-à-dire qu'un des membres meure de fatigue pour la traduc') j'ai traduit via internet et voilà la traduction:

Wow! Quelle folle semaine. Un nouveau président élu en la personne de M. Obama, les tempêtes de feu à Los Angeles, l'absurde de 30 millions de dollars en justice EMI et bien vivant, Kanye-gate, et non pas un mais deux MTV Awards!

Kanye, je vous aime toujours.

Et merci à vous, mais pas nécessaire excuses, mais je suis sûr que c'est apprécié par les fans qui ont voté.

Je pense arriver à ses jolies putain de dingue 30 Seconds to Mars en fait sur METALLICA frapper pour un prix MTV. Nous ne l'avons jamais millions d'années dans la pensée que pourrait ou devrait se passer. Mais ce prix a été voté par les fans eux-mêmes et qui sommes-nous pour discuter avec eux.

Le deuxième prix nous avons gagné ce soir-là a été un thème de l'environnement vidéo qui a eu la bande à mi-chemin dans le monde entier, aboutissant à 200 km au nord du cercle arctique où nous avons tiré sur les icebergs et des glaciers, quelque chose qui n'avait jamais été fait auparavant dans une vie et Je recommande fortement de ne jamais tenter à nouveau (sauf si vous aimez les gelures, sans fond arrière briser les crevasses, les trempettes et laisser refroidir dans l'eau de mer de glace mortel ...). Pour nous, aller à l'Arctique a été assez une récompense. Obtenir un prix pour cela est absolument insensé.

Malheureusement, je suppose que c'est le réchauffement de la planète de l'année.

Nous avons déjà dit que nous doutons que nous ayons tout gagner à tous les prix sont-il pas pour les fans incroyable que nous avons dans le monde qui sont souvent autorisés à participer et de voter pour nous. Il a été agréable d'être tort et à donner le prix pour A Beautiful Lie (http://abeautifullie.org/video_abl.aspx), qui n'a pas été voté en éventail.

Cette vidéo a changé nos vies et nous a permis également le prétexte pour lancer www.abeautifullie.org. Si vous ne l'avez pas encore été, venez nous rendre visite parfois.

Globalement, les prix sont très amusant, mais ils vraiment en dire plus sur nos fans que la bande elle-même. C'est une occasion de célébrer et de remercier tous ceux qui nous ont soutenus avec tant de passion et de tous ceux qui ont travaillé si fort en notre nom.

L'amour que je parle Kanye son esprit. Il est rafraîchissant de voir que la liberté et la bravoure en un jour où l'on peut être condamné si rapidement pour ce qui est dit. Et je pense qu'il en dit beaucoup sur lui que s'est excusé et il l'a fait avec ces humeur et de charme.

Vous êtes un homme total M. West. Je vais vous rappeler plus tard ...

-j et les garçons mars

P.S. Après les prix ce soir-là, nous sommes allés à célébrer et j'ai fini par passer quelques temps avec Kanye, qui, je l'ai toujours trouvé très intéressant et intelligent. Il m'a dit combien il a apprécié la vidéo pour ABL et celui avec le "karaté" (AF). Je pensais que vous serais reconnaissant de gars que comme beaucoup comme je l'ai fait.

Nous vous aimons les gars!

P.P.S. Nos pensées vont à ceux qui ont perdu leurs foyers dans les incendies. Nous sommes entourés par la fumée, mais heureusement, nous sommes sains et saufs.

le traducteur fait pas des merveilles mais on peut comprendre à peu près le texte.
Revenir en haut Aller en bas
http://Requiem-for-Jared.skyrock.com/
Angelique
Ange démoniaque de Mars
avatar


Nombre de messages : 508
Age : 47
Localisation : Juste derrière toi! Sisi, regarde bien...

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeSam 22 Nov - 1:04

Merci Amy! Wink
Revenir en haut Aller en bas
GaHell
Admars
GaHell


Nombre de messages : 441
Age : 39
Localisation : On the Mars! xD

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeSam 22 Nov - 1:22

Thanks Amy!!!!!!!! smileee
Revenir en haut Aller en bas
https://jared-leto.forumperso.com
Bichette
Bélier d'Or
Bichette


Nombre de messages : 173
Age : 45
Localisation : Partie très très loin

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeSam 22 Nov - 1:46

Ah oui merci ^^
J'en profite pour également proposer mes services en tant que traductrice si besoin, n'hésitez pas Smile

*sort*

...

*revient*

et gratuitement of course xd

*resort vraiment*
Revenir en haut Aller en bas
Angelique
Ange démoniaque de Mars
avatar


Nombre de messages : 508
Age : 47
Localisation : Juste derrière toi! Sisi, regarde bien...

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeMar 16 Déc - 12:32

Et un message du groupe:

30 Seconds To Mars a écrit:
To Our Loyal Family,

As most of you are well aware by now, 30 Seconds to Mars is currently at work on their third studio album, despite our well-publicized legal situation and the absence of a record label. We want you to know that amidst all the uncertainty and chaos, we have never been so inspired and excited.

For so many reasons, creating this album has been a completely new and exciting journey for the band and, as we continue on this journey, we want to make sure that you are involved as well. We have always believed that our successes are yours, our achievements are a symbol of your hard work and our inspiration is very much a result of your collective creativity, individuality, dedication and passion. We want your contribution and ideas...

We're looking for new and creative ideas on how to get our message out in the world. Are there guerilla street promotions, internet strategies we should employ or competitions we should run? Are there street team strategies we should consider? Cities we should think about visiting? Let us know all the weird and wonderful ways we can re-introduce the world to 30 Seconds to Mars.

Email your ideas to 30secondstomarsemail@gmail.com.

Time for the Echelon to rise once again and take to the streets in the name of MARS!

PROVEHITO IN ALTUM

-MARS


ThirtySecondsToMars.com
myspace.com/ThirtySecondsToMars
ABeautifulLie.org

Privacy Policy
The Sisyphus Corporation

Revenir en haut Aller en bas
Angelique
Ange démoniaque de Mars
avatar


Nombre de messages : 508
Age : 47
Localisation : Juste derrière toi! Sisi, regarde bien...

Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitimeJeu 25 Déc - 14:23

Nouveau message des guys

30 Seconds To Mars a écrit:
So, here we are again at the end of an exciting and unforgettable year and ready to start another adventure.

2008 brought us so many wonderful things we never expected and we are so thankful for that. We traveled the world playing shows and more and started working on our new record, which we couldn't be more thrilled about. We are already very proud of the songs and the experience we have had. We've never had a more fulfilling or fun time in the studio and we can't wait to share it with you all….very soon ; )

We hope you all have the best holiday ever and here's to 2009!

Hip hip hooray!!!

Here are some of our favorite things from 2008. If you haven’t checked some of these out, definitely check them out in ’09!

Favorite Books: Finn: A Novel by Jon Clinch, Atlas Shrugged by Ayn Rand, The Golden Spruce by John Vaillant, The Road by Cormac McCarthy & What is the What by Dave Eggers

Favorite Albums: Með Suð í Eyrum Við Spilum Endalaust by Sigur Ros & In Rainbows by Radiohead

Favorite Live Shows: Sigur Ros @ The Greek in San Francisco, The Cure @ The Troubadour in Los Angeles & Portishead @ The Coachella Festival

Favorite Movies: Darren Aronofsky's The Wrestler, House of Sand by Andrucha Waddington & Earthlings (Documentary)

Favorite Designer: Lina Osterman (Pudel)

Favorite Artist: Banksy

Favorite Foods: Acai & Uncle Eddys Vegan Cookies

Favorite Moment: Obama winning the Presidential Election, which we saw live at the Los Angeles International Airport before boarding our flight to Liverpool for the EMAs.


Favorite Experience(s): Every 30 Seconds to Mars Show & All award shows.


Favorite Human Initiative: Repairing a home for Habitat for Humanity, alongside a handful of our echelon brothers and sisters who bid so generously that H4H was able to fund a second US build...only to later find out that everyone had organized the funding of additional builds (9+ "Houses the Echelon Built" so far!).

Favorite Unusual Experience(s): Visiting the Malaysian Batu Caves and watching the Monkeys drink a can of Coke.

Favorite New Friend: Flood

Favorite Purchases: Our recording equipment with which we're currently recording our upcoming record.

Favorite Charities: Habitat for Humanity, NRDC, Sierra Club and WWF.

And, finally, our Favorite Holiday Card (courtesy of Angela & Sabrina):

Messages du groupe 1229_f10



Wishing you, your friends and your families a happy, healthy and safe Holiday Season.

See you next year!

PROVEHITO IN ALTUM

-MARS
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Messages du groupe Empty
MessageSujet: Re: Messages du groupe   Messages du groupe Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Messages du groupe
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Bio du groupe

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Jared Leto :: 30 Seconds To Mars :: Discutions sur 30 STM-
Sauter vers: